ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
 
Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződési feltételeket. Megrendelést végző személy (továbbiakban Megrendelő) csak akkor vegye igénybe a weboldalon kínált szolgáltatásokat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásban foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

https://www.branditas.hu
Hatályos ettől a naptól: 2024.09.06.

1. A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
Név: Payer Annamária e.v
Cím: 8200 Veszprém, Baláca sor 19. fsz. 4.
E-mail: info@branditas.hu
Weboldal: http://www.branditas.hu
A Szolgáltatót nyilvántartásba bejegyző hatóság: Belügyminisztérium Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkárság
A szolgáltató nyilvántartásba vételi száma: 57387154
Cégjegyzékszám: 12-34-567890
Adószám: 59366797-1-39
Kamara: Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara
 
2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (“Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók Az ÁSZF-ben foglaltaktól a Megrendelő és a Szolgáltatók (továbbiakban együtt Felek) közös megállapodással írásban eltérhetnek. Amennyiben Felek jogviszonyára irányadó szerződés másképp nem rendelkezik, úgy az ÁSZF rendelkezéseit kell alkalmazni akkor is, ha arra a szerződés kifejezetten nem utal. Ha a Felek között létrejött egyedi szerződés és az ÁSZF között ellentmondás van, úgy az egyedi szerződés rendelkezéseit kell irányadónak tekinteni.
A Szolgáltatók fenntartanak maguknak minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltatók írásos hozzájárulása nélkül.
2.2. ÁSZF hatálya, elfogadása
A Szolgáltatók és a Megrendelő között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF a Megrendelőt és Szolgáltatókat illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint jogokat és az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
A Megrendelőnek bármely szolgáltatás elektronikus levelező rendszerében (Facebook, Instagram, E-mail) való megrendelése, és annak véglegesítése, esetleg szerződés aláírása előtt köteles megismernie a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A weboldalon keresztül történő szolgáltatások egyikének igénylésével a Megrendelő elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Felek között létrejövő szerződés részét képezi.

3. SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
A weboldalon keresztül az alábbi szolgáltatások rendelhetőek meg:

Grafikai szolgáltatások
Nyomdai koordináció
 
4. ÁRAK
Az árképzés ajánlatkérés útján történik, minden esetben írásos ajánlat kerül kiadásra. A Szolgáltató fenntartja az esetlegesen a weboldalon feltüntetett árak változtatásának jogát azzal, hogy a változtatás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A változtatás a már megrendelt termékek és szolgáltatások vételárát nem befolyásolja, kivéve a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott esetekben.

5. GRAFIKAI SZOLGÁLTATÁS ESETÉN A SZOLGÁLTATÁS MEGRENDELÉSE, AJÁNLATKÉRÉS, SZERZŐDÉSKÖTÉS MENETE
A Szolgáltató a megrendelés valamennyi lépésében visszalépési lehetőséget biztosít a Megrendelő részére. Ennek megfelelően a Megrendelő a megrendelés végleges elküldése előtt bármely megelőző lépést módosíthat.
5.1. Tervezői lap (brief) kitöltése
Az ajánlatkérésnél a Szolgáltató biztosítja a Megrendelőnek.
A Megrendelő által kitöltött brief-nek tartalmaznia kell minden olyan információt és elvárást, amely a feladat megvalósításához szükséges (stílus, színek, méretek, egyéni kérések), valamint az igényelt megvalósítási határidőt. Hiányos, elégtelen brief esetén a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel. Az információk hiányossága miatti késedelemért vagy ellehetetlenüléséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
5.2 Egyeztetés
Miután mindent sikerült pontosítani a Szolgáltató elküldi az árajánlatot a Megrendelőnek e-mailben. Ha a Megrendelő nem jelez vissza a Szolgáltató felé 30 napon belül, akkor a Szolgáltató úgy tekinti, hogy a Megrendelő elállt a megrendeléstől.
5.3 Szerződéskötés
Az árajánlat elfogadását követően a Szolgáltató egy szerződést küld a Megrendelőnek, amely összefoglalja a megbeszélteket. A pontos követelmények (tartalom, forma, határidők) meghatározása alapján elkészített szerződés írásban való elfogadását tekinti a Szolgáltató megrendelésnek. A Szolgáltató a Megrendelővel történt egyeztetést követően az elvégzendő munka 30%-áról díjbekérőt állít ki, amely megfelel a foglaló összegével, amelynek befizetési határideje Szolgáltató által meghatározott határidő. A díj időben történő rendezése a Megrendelő feladata. A sikeres kifizetés után a Szolgáltató előlegszámlát állít ki, majd megkezdi a tervezési munkákat.
Ha a Megrendelő a megszabott határidőn belül nem rendezi a díjbekérőt, akkor a Szolgáltató úgy tekinti, hogy elállt a megrendeléstől, amely ily módon meghiúsul. A fizetés késedelemből keletkezett kár a Megrendelőt terheli (például késedelmes teljesítés).
5.4 Tervezési munkálatok közbeni módosítás
Ha a Megrendelő a már megkezdett munkafolyamat, vagy az elfogadott tervek után kér módosítást akkor a Megrendelőnek csak felár ellenében van lehetősége módosítani. Ennek a költségét a Szolgáltató a módosítási igény esetén közli a Megrendelővel.
Abban az esetben, ha a módosítás a grafika teljes egészére, tehát a már elkészített grafika teljes törlésére és újra alkotására kerülne a sor, azesetben a Szolgáltató a Megrendelőt újból a teljes ár megtérítésére szólíthatja fel.

6. EGYÉB SZOLGÁLTATÁS TERMÉK MEGRENDELÉSE ESETÉN
6.1. A megrendelés elküldése
A Megrendelő által küldött üzenetnek (e-mail, Facebook, Instagram) tartalmaznia kell az igényelt elkészítési határidőt és a feladat elvégzéséhez szükséges összes információt és elvárást (stílus, szín, méret, kép, technika). Ha a megküldött rendelési adatok hiányosak vagy nem elegendőek a munka elkezdéséhez, akkor a Szolgáltató segítően együttműködve a Megrendelővel igyekszik rövid időn belül pontosan meghatározni a megrendelői igényeket.
A szolgáltató nem vállal felelősséget a hiányos tájékoztatás miatti késedelemért vagy ellehetetlenülésért.
6.2 Egyeztetés
Miután mindent pontisításra került, azután a Szolgáltató elküldi az árajánlatot a Megrendelőnek e-mailben. Ha a Megrendelő nem jelez vissza a Szolgáltató felé a Szolgáltató által megadott válaszadási határidőig, akkor a Szolgáltató úgy tekinti, hogy a Megrendelő elállt a megrendeléstől.
6.3 Véglegesítés
Az árajánlat elfogadásával, a Szolgáltató küld egy díjbekérőt a Megrendelőnek, amely tartalmazza az elkészíttetni kívánt művészeti termék árát, amelynek fizetési határideje a Szolgáltató által meghatározott határidő.
Megrendelő felelőssége, hogy időben rendezze a díjbekérő összegét, melyről utána a Szolgáltató számlát állít ki, és elkezdi a munkálatokat.
Ha a Megrendelő nem fizet a megadott határidőig, akkor a Szolgáltató úgy tekinti, hogy elállt a megrendeléstől, amely ily módon meghiúsul.
A fizetési késedelemből keletkezett kár Megrendelőt terheli (például késedelmes teljesítés).
6.4 Véglegesítés utáni módosítás
Ha a Megrendelő a véglegesítés után kér módosítást – miután a Megrendelő kiegyenlítette a szolgáltatás értékét- és a Szolgáltató neki kezdett az elkészítési munkáknak, a Megrendelőnek csak felár ellenében van lehetősége módosítani. Ennek a költségét a Szolgáltató a módosítási igény esetén közli a Megrendelővel. Ha a módosítás több időt vesz igénybe, mint az eredetileg közölt elkészítési idő, azt a Szolgáltató szintén közli a Megrendelővel. Ha a módosítási szándék határozott a Megrendelő felől és elfogadta a módosítással járó feltételeket, akkor a Szolgáltató a módosításból eredendő költségek megtérítése után folytatja a munkálatokat.
Abban az esetben, ha a módosítás a szolgáltatás teljes egészére, tehát a már elkészített grafika vagy egyéb szolgáltatás teljes törlésére, és újra alkotására kerülne a sor, az esetben a Szolgáltató a Megrendelőt újból a teljes ár megtérítésére szólíthatja fel.
6.5. Az adatbeviteli hibák javítása – felelősség a megadott adatok valóságáért
A Megrendelőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van a megadott adatok módosítására e-mailben, amelyet a vactigo@gmail.com címre tud elküldeni.
A Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy a Megrendelő felelőssége, hogy a megadott adatok pontosan legyenek egyeztetve, mert a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra az elkészült alkotás. A Megrendelő a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a hibás adatbeviteléből, és a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárt és költségét a Megrendelőre hárítani. A Szolgáltató a pontatlan adategyeztetés alapján történő teljesítésért a felelősségét kizárja.

7.MEGRENDELT SZOLGÁLTATÁS ELLENÉRTÉKÉNEK FIZETÉSI MÓDJAI
– Banki előre utalással történő teljesítés:
Ha a rendelés feltételei megvalósultak, akkor abban az esetben a Szolgáltató elküldi a Megrendelőnek e-mailben a díjbekérőt. Az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában a Megrendelő feltünteti a nevét, és a Szolgáltató által megadott rendelési számot. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a Szolgáltató bankszámláján, csak azt követően történik a grafikai szolgáltatások / termékek tervezése, elkészítése és átadása a Megrendelő részére.
– Bankkártyával történő fizetés:
Csak az átutalásnál lehetséges bankkártyával fizetni.
– Utánvéttel történő teljesítés grafikai termék rendelésénél (amennyiben fizikailag lehetséges):
A csomagot a kiválasztott futárcég a Megrendelő által megadott címre kézbesíti, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.

A fizetendő végösszeg a Szolgáltató által küldött megrendelés összesítője minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt a Megrendelő megvizsgálja, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kéri jegyzőkönyv felvételét és nem veszi át a csomagot.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll a Szolgáltató módjában elfogadni.
Az esetlegesen a Megrendelő által hibásan bevitt utalási adatokért vagy téves tranzakciókért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

8. SZÁLLÍTÁS MÓDJAI ÉS DÍJSZABÁSA
Áruátvétel történhet a Megrendelő által megadott címre.
A szállítási díj maximum kétszeri kézbesítést tartalmaz, amennyiben ez a Megrendelő hibájából nem megvalósítható, akkor csak plusz futárköltségért tudja a Szolgáltató az árut ismét elküldeni.
Az aktuális szállítási költségről az Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt a megrendelés után. A szállítást a megbeszélt futárszolgálat végzi, illetve van lehetőség csomagpontra, csomagautomatába is kérni a csomagot.
A Megrendelő függetlenül attól, hogy Facebookon, Instagramon vagy E-mailben rendelte meg a terméket, kötelezettséget vállal a termék árának, szállítási költségének kifizetésére. Amennyiben a Megrendelő futárszolgálattal kéri a kézbesítést, és a futárszolgálattól nem veszi át a megrendelt árut, a termék kifizetése alól nem mentesül. Ilyen esetben a Megrendelő tudomásul veszi, hogy a termék és a kézbesítési díjon felül az esetleges jogi eljárás költségét, behajtási vagy végrehajtási díj is a Megrendelőt terheli.
A megrendelés elküldésével a Megrendelő elismeri, hogy a szállítási szerződésben foglaltakat elolvasta, azt megértette, tudomásul vette és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.
A Szolgáltató a grafikai szolgáltatások / termékek megrendelésének általános teljesítési határidőként, az átutalt összeg megérkezésétől számított legkésőbb 10 munkanapon belül postára adja és erről tájékoztatja a Megrendelőt. Amennyiben a grafikai szolgáltatás / termék elkészítési ideje az 10 munkanapot meghaladja, akkor azt köteles előre közölni a Megrendelővel.
Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék alapanyaga nem áll rendelkezésre, köteles erről a Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése az Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

9. SZERZŐDÉSI BIZTOSÍTÉKOK
Grafikai szolgáltatás esetében az ellenérték teljesítésének biztosítékaként a Szolgáltató foglaló fizetését kötheti ki. A szerződéses teljesítés esetén az előleg összege a szolgáltatási díjba beleszámít.
Eltérő rendelkezés hiányában az előleg összege a szolgáltatási díj 30%-a. Ha a teljesítés elmaradásáért a Szolgáltató a felelős, abban az esetben a az előleg összegét vissza kapja a Megrendelő. Amennyiben a szerződés meghiúsulásáért a Megrendelő a felelős, úgy az előleg teljes összeg megtérítése jár a Szolgáltatónak. Abban az esetben, ha a teljesítés olyan okból szűnik meg, amelyért mindkét fél felelős, vagy egyik fél sem felelős – például vis maior esetén – az előleg összegét a Szolgáltató visszatéríti a Megrendelőnek. Az előleg lemondása és visszafizetése nem mentesíti az Megrendelőt a mulasztás következményei alól, de az előleg az esetleges kártalanításba beleszámít. Az előlegre vonatkozó kitételek a szolgáltatás árajánlatában előre közli a Szolgáltató.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a díjbekérő/előleg számlát kiállítsa a megrendelés vagy árajánlat elfogadásának napján, amelyet a Szolgáltató által meghatározott fizetési határidőig kell kiegyenlítenie a Megrendelőnek. A szolgáltató a szerződésben foglalt feladatokat mindaddig nem végzi el, amíg a Megrendelő a foglaló/előleg összegét maradéktalanul nem teljesítette. A díjbekérő kiegyenlítése után előlegszámla kerül kiállításra.
A megrendelésen feltüntetett teljesítési határidő automatikusan annyival hosszabbodik meg, amennyivel a Megrendelő a foglaló/előleg rendezésével késik.

10. SZERZŐDÉSSZEGÉS
Mind a Szolgáltató, mind a Megrendelő szerződésszegést követ el, ha a Szolgáltató és az Megrendelő neki felróható okból/ okokból hibásan, késedelmesen vagy nem teljesíti a szerződésben leírtakat.

11. SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE
A felek által kötött szerződés a szerződés teljesítését követően megszűnik. A mindkét fél által kötött szerződés a felek közös megegyezésével, a Megrendelő lemondásával vagy elállásával, valamint a Szolgáltató felmondásával vagy elállásával is megszűnhet.

12. SZERZŐI JOG
A jelen honlap tartalmát szerzői jog védi. A honlapon szereplő információk, képek és egyéb anyagok, a weboldal grafikai megjelenése és grafikai elemei, a weboldalon megjelenő szolgáltatások neve, képe, egyéb elemek és megnevezések csak a weboldalon történő tájékoztatás, és a szolgáltatásokkal, végtermékekkel kapcsolatos felkeresés céljául szolgálnak. Minden egyéb felhasználás a Szolgáltató, illetve a szolgáltatások, végtermékek által érintett harmadik személyek írásbeli engedélye nélkül tilos, különös tekintettel az adatbázisokba történő rögzítésre, sokszorosításra és a reklámcélú felhasználás bármely formájára, valamint harmadik félnek történő továbbításra, valamennyi esetben részben vagy átdolgozott formában is. A szerzői jog minden termékre megmarad, kizárólagosan csakis a Szolgáltatóé, és nem kerül át a Megrendelőre. A termékek csakis személyes használatra vehetők, egyéb felhasználásra csak a Szolgáltató beleegyezésével kerülhet sor.

13. ELÁLLÁSI JOG
FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ A 45/2014. (II. 26.) KORM. RENDELET ALAPJÁN
13.1. Tájékoztató a Megrendelő, mint Fogyasztót megillető elállási jogról
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!
A Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Megrendelő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Megrendelő kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén jogosult az elállási jog gyakorlására. A személyesen átvett árukra nem vonatkozik az elállási jog. A jelen pontban foglaltak nem érintik a Fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
Ha a szerződés megkötésére a Fogyasztó tett ajánlatot, a Fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
13.2. Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.
Elállási szándék: 
Kérem, hogy az elállási szándékát az alábbi email címen jelezze:
info@branditas.hu
 
13.3. A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
A Szolgáltató a Fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni, amennyiben az internetes honlapján is biztosítja a fogyasztó számára az elállási jog gyakorlását.
13.4. Szolgáltató elállása esetén
A Szolgáltató jogosult a szolgáltatást felfüggeszteni, vagy a szerződést azonnali hatállyal felmondani (illetve attól elállni), ha a Megrendelő az alábbi tiltott magatartások bármelyikét tanúsítja:
Az elkészítendő terméken – törvénybe ütköző módon pornográf, iparvédelmi, illetve a szerzői jogokat vagy mások jó hírnevét, becsületét sértő, avagy a jó ízléssel össze nem egyeztethető anyagokat kíván elhelyezni, megjeleníteni.
Ha a Megrendelő több, mint 30 napon túl nem reagál a Szolgáltató általi megkeresésekre (legyen az telefonos és/vagy írásos), valamint erről előre nem tájékoztatja a Szolgáltató.
Ha a Megrendelő több, mint 15 napos fizetési késedelembe esett, és felhívásra sem rendezi tartozását.
Ha a Megrendelő ellen csődeljárás, felszámolási eljárás indul, vagy végelszámolását határozza el.
Ha a Megrendelő egyéb súlyos szerződésszegést követ el.
Abban az esetben, ha tiltott magatartások okán szűnik meg a teljesítés, akkor a foglaló összege Szolgáltató illeti meg.
A Szolgáltató azonnali hatályú felmondása/elállása esetén a Megrendelő köteles a Szolgáltató költségeit és kárát (beleértve az elmaradt hasznot is) megfizetni. A befizetett foglaló összege pedig továbbra is Szolgáltatót illeti meg és nem jár vissza a Megrendelőnek.
Amennyiben Szolgáltató egyéb, nem a Megrendelő hibájából áll el a teljesítéstől, úgy a foglaló árának kétszeresét köteles megfizetni Megrendelő számára.
A felek között létrejött szerződés bármely okból történő megszűnése, vagy felmondása – kivéve az elállás egyes eseteit – nem mentesíti a feleket a fennálló kötelezettségeik, vagy díjtartozásaik teljesítése alól.

14. EGYEDI, RENDELÉSRE KÉSZÜLT TERMÉKEK ELÁLLÁSI JOGA
A Szolgáltató és a Megrendelő eltérő megállapodása hiányában a Megrendelő nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, amely a Megrendelő személyéhez kötött, illetve amelyet a Megrendelő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. Természeténél fogva nem szolgáltatható vissza különösen, de nem kizárólag az a termék, amely a visszaküldést követően ismételten már nem értékesíthető más vásárló részére. Ennek oka lehet többek között a rendeltetésszerű használatbavétel által okozott, visszafordíthatatlan változás is.

15. GARANCIÁLIS FELTÉTELEK
Szavatosság tekintetében a Ptk., 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletében, a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletében és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletében foglaltak az irányadók.
A Megrendelőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Hibás termék érkezése esetén a Megrendelő jelez a Szolgáltató felé. A Szolgáltató a reklamációt a bejelentés beérkezésétől számított 15 munkanapon belül vizsgálja ki. A szavatosság időtartama 8 hónap. Szavatossági igény esetén a Megrendelő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A kifogásolt terméket a Megrendelő köteles visszajuttatni a Szolgáltatóhoz, csak ezután élhet a szavatossági igényével, visszajuttatásáról a Megrendelőnek kell gondoskodnia, ez a költség a Megrendelőt terheli. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetében szavatossági igény nem érvényesíthető.
Panaszok érvényesítésének helye, módja: elektronikus levélben az alábbi elérhetőségen:
E-mail: info@branditas.hu
 
16. VEGYES RENDELKEZÉSEK
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

17. TITOKTARTÁS, ADATVÉDELEM
Szerződő felek a szerződés teljesítése során tudomásukra jutott, és a másik szerződő felet érintő minden titoknak minősülő információt, adatot vagy egyéb ismeretet kötelesek megőrizni és gondoskodni arról, hogy a titokhoz illetéktelen harmadik személy ne férhessen hozzá. A titoktartási kötelezettség a szerződő feleket a szerződés megszűnése után is terheli.
A szerződő felek a szerződés teljesítése során birtokukba jutott, és a másik szerződő felet illető szerzői jogi, iparjogvédelmi, vagy a Ptk. jogszabályi védelmét élvező alkotáshoz fűződő jogokat maximálisan tiszteletben tartják. Ez vonatkozik azokra az esetekre is, ha a termékeken a jelen szerződés szerint nem tüntetik fel a Szolgáltatót.
Jelen ÁSZF-ben külön nem szabályozott kérdésekben az alábbi jogszabályok irányadók:
Ptk. a 2013. évi V. tv
2001. évi CVIII. Törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
2003. ez az 1997. évi CLV tv. a fogyasztóvédelemről – 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető kérdéseiről

18. PANASZKEZELÉS RENDJE MEGRENDELŐ ÉS SZOLGÁLTATÓ KÖZÖTT
A Szolgáltató és a Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Amennyiben nincs megelégedve, garanciális igényének rendezésével, úgy panaszával a Fejér Vármegyei Békéltető Testülethez (8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.) fordulhat!